لوکس ترین خودروهای جهان

خودروهای لوکس از بهترین مواد ساخته شده‌اند، از جدیدترین فن‌آوری‌ها بهره می‌برند و بهترین تجربه را برای مسافران ارائه می‌کنند. در دهه‌های گذشته و با پیشرفت تکنولوژی خودروهای لوکس وارد بازی دیگری شده اند و مدل های زیادی از خودروها را می توان در دسته بندی خودروهای لوکس قرار داد. پس در ادامه با ما باشید تا لوکس ترین خودروهای جهان را به شما معرفی کنیم.

Bentley Flying Spur

لوکس بودن و عملکرد، کیفیت هایی مترادف با خودروهای بنتلی هستند، و Flying Spur لیموزین چهار در “کوچک” این برند است. این خودرو از نسخه توسعه یافته پلت فرم کوپه کانتیننتال GT استفاده می کند و با انتخاب یک موتور V6 پلاگین هیبریدی، یک موتور 4.0 لیتری V8 یا یک موتور 6.0 لیتری W12 عرضه می شود. مهم نیست کدام موتور را انتخاب می کنید، این سالن دو تنی به اضافه سرعت 0-62 مایل در ساعت زیر پنج ثانیه را ارائه می دهد.

Flying Spur سطوح باشکوهی از ظرافت را ارائه می دهد و به قدری شده است که حتی صدای غرش موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربو صرفاً یک موسیقی متن زیربنایی است.

مانند تمام بنتلی ها، Flying Spur در داخل به زیبایی با بهترین تزئینات چوبی و چرمی ساخته شده است، بنابراین سرنشینان می توانند با حداکثر راحتی در سرعت های بالا حمل شوند. برنامه سفارشی‌سازی مولینر بنتلی همچنین به این معنی است که می‌توانید Flying Spur خود را به هر هوس خود اختصاص دهید.

رنج روور

نسل پنجم رنج روور جدید با ارائه طیف گسترده‌تری از پیشرانه‌ها، راحتی بیشتر و فناوری قابل‌توجه در داخل خودرو، به نوعی موفق به بهبود مدل قدیمی می‌شود.

با ارتفاع بیشتری که رنجروور نسبت به رقبای خود دارد، در عقب واقعاً حجیم به نظر می‌رسد و سیستم تعلیق بادی استاندارد در مدل جدید، که خودرو را برای کمک به دسترسی پایین می‌آورد، با توجه به بلند بودن آن بسیار مفید است. اگرچه یک گزینه V8 توربوشارژ دوقلو وجود دارد، اما برای آرامش واقعی، نوع پلاگین هیبریدی می‌تواند در حالت برقی بی‌صدا تا 70 مایل حرکت کند.

مرسدس کلاس S

کلاس S با عمر طولانی هنوز یکی از باکیفیت ترین و آرامش بخش ترین تجربه های رانندگی را در فروش ارائه می دهد. لرزش های پدال و فرمان وجود ندارد و حتی در سرعت های بالا نیز صدای باد یا صدای لاستیک نمی شنوید.

نسخه S 500 4MATIC از یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی استفاده می کند که 429 اسب بخار قدرت تولید می کند – که برای حرکت آن از 0 تا 62 مایل در ساعت در 4.9 ثانیه کافی است. حتی S 350 دیزلی 282 اسب بخاری قادر به سرعت مناسب 6.4 ثانیه و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت است.

BMW سری 7

طراحی بیرونی سری 7 جدید ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما جایی که یک خودروی لوکس نیاز به ارائه دارد، در داخل و عمدتاً در صندلی‌های عقب است. البته، در جلو، صفحه نمایش خمیده چشمگیر 12.3 و 14.9 اینچی وجود دارد که از iX گرفته شده است، اما در قسمت عقب، یک صفحه نمایش عظیم 31.3 اینچی وجود دارد. همچنین می توان سیستم صوتی Bowers & Wilkins Diamond با 36 بلندگو و 1965 وات را مشخص کرد.

در جدیدترین سری 7 چیزهای بیشتری از فناوری وجود دارد. چرم مرینو BMW به صورت استاندارد در داخل کابین و در پنج رنگ مختلف موجود است.

رولزرویس Ghost

وقتی صحبت از تجمل و ظرافت به میان می‌آید، رولز رویس گوست جدید یک گزینه دست نیافتنی است.

Ghost بر اساس آخرین شاسی آلومینیومی رولزرویس ساخته شده است که آن را «معماری لوکس» می نامد. برای Ghost جدید است، اما می‌توان آن را زیر شاسی‌بلند کولینان، فانتوم پرچمدار و حتی اسپکتر تمام الکتریکی نیز یافت.

اگرچه شاید کمی کمتر از برادر فانتوم خود به چشم بیاید، اما Ghost هنوز پنج متر طول و 2.5 تن وزن دارد، بنابراین به سختی می توان آن را دست کم گرفت. موتور 6.75 لیتری V12 بنزینی آن 563 اسب بخار قدرت تولید می کند که سرعت 0-62 مایل در ساعت 4.8 ثانیه و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت را امکان پذیر می کند.

بنتلی کانتیننتال جی تی

بنتلی کانتیننتال GT بر روی پایه های پورشه پانامرا ساخته شود، این یک کوپه “گرند تور” لوکس است که هنگام رانندگی در آن اصلا احساس خستگی نخواهید کرد. این خودروی جذاب قدرت بسیار زیاد نیز دارد، با انتخاب یک موتور V8 با قدرت 525 اسب بخار یا W12 با قدرت 626 اسب بخار قدرت آن تضمین شده است.

در کنار طراحی مجلل، کابین دارای مجموعه ای از فناوری ها از جمله سیستم های اطلاعات سرگرمی و ایمنی به روز است. همچنین مجموعه‌ای از فن‌آوری‌های جدید شاسی وجود دارد که به Continental GT کمک می‌کند تا احساس راننده‌ای عالی در جاده را داشته باشد.

رولزرویس فانتوم

شکی نیست که فانتوم یک خودروی باورنکردنی است. این خودرو از یک موتور 6.75 لیتری V12 بنزینی بهره می برد که 563 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این به شما امکان می دهد پای راست خود را پایین ببرید و از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت در 5.3 ثانیه و حداکثر سرعت محدود 155 مایل در ساعت برسید.

از ویژگی های خاص این خودرو فرمان چهار چرخ برای کمک به مانورهای سرعت پایین و پایداری در سرعت بالا وجود دارد، سپس سیستم تعلیق بادی و مدیریت چرخش فعال برای جلوگیری از هجوم ناخواسته بدنه در پیچ‌ها وجود دارد – همه اینها این خودروی عظیم را برای تحت کنترل نگه داشتن بسیار آسان تر است.

پورشه پانامرا

پانامرا فعلی از سال 2016 به بازار عرضه شده است، اما تغییر چهره در سال 2021 باعث شد تا حس تازه‌ای مثل همیشه به آن برسد. با نسخه ای از “Sport Turismo” که اکنون در دسترس است.

مانند پورشه 911، پانامرا در تکامل پیش از انقلاب در زمان توسعه آن یک استاد کلاس است. مانند گذشته بر روی راننده متمرکز است، بنابراین رانندگی سریع لذت بخش است، و عملکرد آن عالی است، اما سیستم تعلیق بادی را می توان با فشردن یک دکمه به حالت راحتی تغییر داد تا سرنشینان صندلی عقب راحت باشند.

مانند قبل، مدل‌های استاندارد و S، عقب و چهار چرخ متحرک موجود است و مدل‌های E-Hybrid، Turbo، Turbo S و GTS نیز وجود دارد.

بنتلی بنتایگا

ممکن است بنتایگا کمی شبیه آئودی Q7 با مشخصات بالا مورد انتقاد قرار گیرد، اما همچنان یک خودروی فوق‌العاده خوب است که ادعا می‌کند یکی از لوکس‌ترین SUV‌های بازار است. این برند بریتانیایی با اولین تلاش خود در یک SUV با مدل‌های نسخه اول عرضه شده پیشرفت زیادی کرد.

برای اطمینان از استاندارد بودن بنتایگا در هنگام پشت فرمان، بر اساس همان معماری MLB است که Q7 و پورشه کاین بر اساس آن ساخته شده اند. اگر می‌خواهید از قوی‌ترین پیشرانه بنتلی برای شاسی‌بلند استفاده کنید، می‌توانید پیشرانه 6 لیتری W12 را انتخاب کنید که 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مرسدس EQS

مرسدس کلاس S مدت‌هاست که توسط بسیاری به عنوان یکی از اصلی‌ترین خودروهای لوکس تلقی می‌شود، بنابراین زمانی که EQS تمام الکتریکی برای اولین بار معرفی شد، همه نگاه‌ها به آن معطوف بود تا ببینند آیا می‌تواند همان استانداردهای بالا را به بازاری جدید ارائه دهد یا خیر. این فشار تنها با ورود رقبای تازه وارد EV مانند Lucid Air افزایش یافت.

خوشبختانه مرسدس، واقعاً توانسته این انتظارات بزرگ را برآورده کند. EQS تمام ملزومات خودروهای لوکس را برآورده می‌کند – جادار، شیک، راحت و کاملاً با فناوری پر شده است. اگرچه بسیاری از ویژگی‌های برتر اختیاری هستند، EQS را می‌توان با طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند سیستم صدای فراگیر Burmester، روشنایی فعال محیط، پارک از راه دور، صندلی‌های ماساژور و حتی سیستم Air Balance این برند که دارای یک یونیزر هوا و پخش عطرها در اطراف کابین است.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.